Högskolan i Jönköping

Affärsrätt!!
Att jag inte tänkte på det.
Allvarligt? En blivande, stressad student med 1000 saker att göra tänker väl inte affärsrätt.

Nu har jag kollat närmare på utbildningen som jag skulle kalla för affärsjuridik och det är det enda jag hittils har känt skulle passa mig i höst. Jag vill verkligen inte jobba i höst, jag vill plugga direkt.

Perfekt tänkte jag, jag skickar iväg en sen ansökan och grejen är biff à la Lindström snittet för att komma in kan jag gapskratta åt sen jag fick mitt kuvert hem i lådan.

"stängd för ansökningar" (kontakta skolan)

Happ happ, skickar ett mail men vad får man för svar: bara ett nej utan förklaring eller någonting.

ÅÅHH!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Sofia har läst din blogg du skrev om dagisbarnen dú vet väl själv hur det var när Jonas började pilla på dej,men det här var väl lite för tidigt på dagis.Kramar Farmor

2008-06-18 @ 19:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0