Grillfest

I fredags var det grillfest hos min tränare. Jag hade som bekant förberett en film om mitt lag, den gjorde succé. Shit mannen, alla skrattade och klappade så att man knappt hörde filmen, mycket smickrande. Nu vill de köpa varsitt exemplar också så jag planerar att sälja till de som vill ha för runt en tjuga. Får börja ta upp beställningar eftersom, under tiden finns den till beskådning här ovan.

I övrigt var kvällen jättelyckad. Ingvar hade verkligen ansträngt sig för att behaga oss kvinnor i laget. Som tack skrev vi "ragarjävel" och "Runkiballe" på hans bil. Efter vistelsen hos Ingvar ville några av oss gå ut så vi gick till Plantis där det var 30+. Jag hade inte tänkt att gå in från början men min kära vän Edvin övertalade mig. När jag kom in var där en härlig blandning med folk och kvällen var otroligt rolig trots den rekomenderade äldersgränsen. Till en början tyckte jag att det var lite osmickrande att komma in på 30+ och undrade om jag kanske behöver ett lyft här och var men då fick jag ett tecken på att så var inte fallet. Livebandet som spelade tackade nämligen för sig och sa "vi ses i morgon". Sedan kom de på att det var 18 nästa dag och ändrade sig genast. Sångaren kollade ut över "publikhavet" och sa "eller nej, i morgon är ni för gamla" Han kollade närmast scenen och såg mig och sa, eller ah "inte du". Det var ju skönt iallafall. Trött i benen efter all dans begav jag mig hem till min kära pojkvän.


Mats, Rebeca, Linnéa, Menze och Julia i festlokalen


Värden tillsammans med bill och bull


Ida, Nattis, Tessan och Menze


Petra, Penka, Milo, Sofia och Linda


Jag med Ingvars träskor


Therese, Emelie, Simone, Becca och Julia


Johanna, Simone och Maria klappar tackten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0