Fullfjädrad

Nu är min introduktion slut, om man bortser från en två timmar lång deligeringskurs i morgon, det vill säga en kurs i hur man undviker att göra fel då man skall husera vårdtagarna med sina mediciner. Skönt att vara klart iallafall och det har ju tagit sin lilla tid. Nu vet jag vart alla bor och vad man skall göra i både Kinnarp och Åsarp och är redo att ta eget ansvar. 
 
Jag fick vittna en väldigt udda och upprörande händelse idag. Vi var ute på promenad och gick förbi ett dagis. Hon som jag gick med var bekant till dagispersonalen och började prata med dem. Mängder av barn lekte och klängde på allt, väldigt förtjusande tills jag fick synd på två barn, en pojke och en flicka i 4-årsåldern som stod och gömde sig bakom ett buskage. De kollar på varandra och ser illmariga ut. Sen drar flickan (hör och häppna) ner sina byxor och visar hela murremuttan varav min underläpp faller ner och slår i marken. Givetvis är det ingen annan som märker något utan de fortsätter prata. Den jämngamla pojken sätter sig då på huk och petar försiktigt på det som är framför honom. Jag har vid detta laget helt tappat talförmågan och stänger inte munnen som gapar så stort att en häst skulle kunna galopperat rakt in där. Efter detta blev det pojkens tur, han drog ner byxorna och blottade hela apparaten. Tjejen fick både titta och peta lite hon också. Ungefär då hade damerna diskuterat färdigt och vi kunde gå därifrån, jag med men för resten av livet. 

Jahaja, om samhället skall fortsätta vara så inriktat på sex skiter jag i att utbilda mig och blir hemmafru. Mina barn ska inte få gå på dagis! :O  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0