Fint besök

Sofie klev innanför tröskeln när jag precis återvänt till mitt bo efter en hård arbetsdag. Hon fick sig lite bilder och så att lägga ut på sin blogg och så hjälpte hon mig lite med filmen om klassen. Vi hann också med att planera inför morgondagen då vi åker till Smögen igen. Dock har jag en del att hinna med innan vi åker, jag skall:

07:00 -10:00 - Praktiskt prov delegation
10:00 - 12:00 - Packa
12:00 - 15:00 - Drilla symaskinen lite
15:00 - 17:00 - Vara hos Sofie och fixa diverse viktiga saker till resan
17:00 - 20:00 - Resan ner
20:00 - 20:45 - Instalera oss i stugan samt hitta en go sportbar där matchen visas!


I morgon åker det på ett par chinos och Sverige-tröjan utan på detta.
Kameran skall jag försöka bända loss ur farsans järngrepp, good luck chuck. 

Ha en bra midsommar!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0