Veckan

Jonas är fortfarande i utlandet och jag jobbar och sliter. Dock fllyter vardagen här hemma på rätt så bra. Jag har träffat lite goda vänner, igår såvar jag hos min kära Evelina och tillagade tillsammans med henne och hennes trolovade en utsökt middag. Efter detta såg vi på filmen 21 som för övrigt var riktigt bra! I tisdags var jag hemma hos en annan kär vän och filosoferade lite om livet och så vidare, mycket trevligt. Sen måste jag ju även nämna att min mamma kom hem från sommarstugan några dagar och i släptåg hade hon min otroligt roliga moster som jag passade på att umgås lite med. Gud vad skönt det är när det är sommar och man har lite ledigt, inte sant?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0