Kolla in

I morgon skall jag, pappa och mamma åka till Örebro för att titta på mitt, eventuellt blivande universitet. Det skall bli intressant. Jag skall försöka ta med kamera och fota lite så att jag kan visa er alla. Ikväll blir det till att ta det lungt, måste ju gå upp tidigt i morgon också (som alla andra dagar eftersom jag jobbar jämt). Dessutom blev det inte många timmars sömn i natt då Jonas mådde dåligt som utsketet äppelmos och visade detta genom att skaka i hela kroppen i ett antal timmar.   I morgonkväll vet jag inte vad som händer. Jag är antagligen trött efter dagens bravader men frågan är om man tackar nej till en trevlig utekväll? Vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0