Kinnar/Slutarp The movie del 1

Här kommer första halvan av Kinnarp/Slutarp The movie vol 1:

Detta är en film/ ett bildspel som jag gjorde åt mitt lag.
Jag lägger ut den här för att de som vill skall kunna kolla på den, då menar jag främst lagkamrater och klubbmedlemmar då filmen är ganska intern. Givetvis får du som utomstående också gärna kolla men jag vet inte om du uppskattar den så mycket!

Det är liten ruta och dålig kvalité men det är alltid något. För dig som vill se den hemma på tvn kommer jag att ta upp beställningar efter uppehållet.


För er som vill håna Mats är det viktigt att ni ser slutet på denna film, tappa inte tålamodet.




Kommentarer
Postat av: Bromander

Haha, nu är man kändis på youtube inte dåligt de må jag säga! Nu kommer jag aldrig få ha min hemliga kärlek i fred:/ Ha en bra sommar tjejen!

2008-07-11 @ 11:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0