För trött, orkar inte göra något

Det är lördag, vädret är det bästa som vi kalla svear någonsin skådat, det luktar grill ute och det är fest överallt. Jag sitter i ett rum med stängda dörrar och tittar på Extreme home makeover. Sorglig? Nja, inte när man tänker på omständigheterna. Jag har gått upp klockan 06:15 utan undantag i säkert två veckor, jag behöver sömn. Idag har jag varit på informationsmöte på universitetet i Örebro vilket liksom att jobba en vecka var ganska påfrestande.

Nu ringde min pappa. Han vill att jag skall komma hem så nu skall jag försöka övertala Jonas att åka hem till mig och sitta ute och bara njuta av sommaren medan vi kan. De hade hyrt film och lite så med. Jaja vi får väl se.

Hur som helst så var det nog bra att vara med på den där informationsträffen. Om jag börjar där behöver jag inte vara så vilsen. Mamma och pappa var med och jag känner verkligen hur mkt de ställer upp för mig, TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0