Delad tur...

...är ett fint ord för en inte lika trevlig arbetstur. 11,5 timme mellan 7:00-21:30. Så här sitter jag nu och väntar på att få helg. En helg som skall öppnas med en runda löpning och sedan direkt sänggång efter som någon satt upp sig på att jobba i morgon och på söndag. Jobbet har iallafall gått bra och nu är den dag jag fruktade mest i princip över, ska bara sitta här och äta upp mitt citronwienerbröd och vänta på att tiden skall gå.

Igår var jag inne i Ulricehamn tillsammans med min mor, min far och min syster. Vi var och hälsade på min bror som flytt fågelboet och skaffat en egen lya. Tillsammans åkte vi ner till stadens enda drägliga restaurant, det vill säga kinesen och åt en underbar familjemiddag. Mycket trevligt. Bror min visade sin nya mobil, en Iphone såklart. Min är beställd och jag väntar otåligt på besked om att jag kan hämta den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0