Bloggtorka regnet till trots

Sommar och sol, då vill man viustas ute. Frågan är varför jag inte bloggar?

Jag har helt enkelt så mycket fuffens för mig att jag inte hinner med.

Magnus Ugglas konsert var grymt underhållande och jag har tänkt att publicera bilder och filmer så fort jag hinner. Dagen som följde var en lördag och det vankades underhållning på hög nivå. Mina Ulricehamnspolare kom på besök och tillsammans spenderade vi både kvällen och pengar på Plantis. Innan och efter hade vi tillgång till Eves och Anders lägenhet. Hela kvällen var väldigt trevlig.

Som grädde på helgen som redan präglats med mycket godsaker kom min kära hjärtevän hem från sin semesterreda på söndagen.

Denhär veckan skall jag jobba över 50 timmar och kommer därför inte ha tid med så mycket annat. Idag är min enda(!) lediga dag och den kunde ha börjat bättre. Jag och Jonas har varit uppe på berget och sprungit runt hela sjumilaskogen, i själva verket var det enbart fem kilometer vilket utgjorde en stor besvikelse då jag frustande nådde målet. Nu skall vi snygga till oss lite för att hinna med en runda på stan samt hinna se den tidiga visningen av SACT-filmen på Skövdes biograf. Synd att jag jobbar, annars skulle jag varit med Jennie ikväll på Pluto! jaja det får bli en annan gång.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0