Valentine

Jepp, dagen då alla singlar är som mest desperata, inte jag iår alltså! I vårsolen promenerade jag till bussen klockan 09:00 i morse och nu sitter jag på jobbet. Jobbar som sagt som personlig assistent åt min rullstolsbundna farmoder. Idag har vi röjt på deras dammiga vind och där hittar man mycket. Detta organiserade vi sedan som så att vi lade allt i olika högar. Nu ligger fyra, av mig formulerade, annonser ute på blocket. Om ett par timmar kan du säkerligen beskåda dem med sökorden LP-skivor, kakburkar, Glimåkra vävstol och ljusstakar! Efter arbetet skall jag sticka direkt hem till min kära, sen blir det spinning på Form och efter det alla-hjärtans-dag-mys. I morgon åker vi ju till Gbg med som jag tidigare nämnt!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0