Torsdag igen

...och här sitter man efter ett tufft spinningpass. Underbart! Jag har haft två prov i veckan som tagit lite av min uppmärksamhet och lediga tid och därav har jag inte haft tid att skriva här. Nu är alltså skolveckan slut för mig som är ledig på fredagar. I morgon skall jag äntligen få sova ut. Jag hade lite sovmorgon idag men tror ni att det gav ig ngt? Nej för Sofia vaknar mitt i natten med anskrämlig värk i vänster öra. Går in till mamma och lipar. Tar alvedon och nässpray men får ändå tillbringa stor del av natten i sittande position för att lätta trycket. Så jag har gått på alvedon hela dagen, skall ta en innan jag lägger mig med så jag slipper brutalväckas i natt med.

Håller föresten på att planera min outfit för kommande maskeradparty! KUUL!

<3 endorfin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0