Taggad, frustrerad, utmattad..

..så skulle jag vilja beskriva min klubbs nya påfund med att springa i meterhöga drivor. Shit mannen vad laddad jag var när jag kom, så frustrerad jag var när jag tog ut mitt yttersta, så utmattad jag var när vi joggat ner och så underbart det känns nu efteråt. Synd bara att jag är så klen i fotlederna efter inomhussäsongen att jag trampar snett, trasslar in mig och snubblar på varje liten småsten, hälsenorna är förmodligen approxomativt tio centimeter längre nu.  Får jobba på det!

Nu ska jag besöka duschen, slänga te min skrikande kagge någonting att äta och sedan njuta av allt endorfin som jag utsöndrat på berget i Falköping. Nästa gång ska jag förresten ta med mig kameran och plåta den underbara vy som blottades framför mina ögon på bergets topp!

image19
Boy, om jag ändå hade ett par sådana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0