Slöa söndagar

Dagens planering lyder som följer:

10:00-10:30 Frukost med större delen av familjen.
10:30-11:30 Fixa te mitt yttre
11:30-13:00 Ånyo ge mig ut på jakt efter den perfekta klänningen till balen, detta med mamsen som stöd.
13:00-14:00 Lunch i stan
15:30-16:00 Hälsa på min nyoperedade syssling
17:00-18:30 Fotbollsträning
19:00 Umgås med min andra hälft.

Dagens frustration kom när jag inte fick frukost-tvn att fungera. Efter en rad svordomar och våld mot fjärrkontrollen fann jag åter lugnet och läste lite Land istället (jo du vet, bondblaskan som alla på landet premenuerar på). Där såg jag en ganska udda artikel om tomte-vm som tydligen just avgjorts i vårt än mer udda grannland Norge.  Där ingick grenar som paketinslagning, hinderbana samt skortstensklättring.

image9
Kesobulle formad som ett hjärta
Ica's fruktmüsli med vaniljfil
Bregott extrasaltat
Underbara oboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0