Sjukanmälan

Alltid lika jobbigt. Under gårdagen led jag av kronisk huvudvärk (jag trodde först att detta grundades i min höga förbränning och avsaknaden av en öppen caféteria klockan 15:03 en onsdageftermiddag. Jag behöver äta minst en gång i timmen) men när jag senare fick mat i mig hjälpte det inte ändå utan allt utvecklades till illamående. Efter Grey's grabbade jag ändå träningsbagen för att göra ett försök, men det gick inte. Var med på uppvärmningen och lite övningar innan jag, något besviken, gick in i duschen. När jag kom hem till maken för att njuta av fotbollen var både den, huvudet och illamåendet kasst. Så vi gick och la oss istället, när jag vaknade försökte jag känna efter (jag hatar det) om jag kunde gå till skolan eller inte. Efter noga övervägande bestämde jag mig ändå för att stanna hemma, har bara tre (två?) lektioner idag och jag tror att jag kan ta igen det mesta hemma. Idag ska jag ligga i sängen och läsa och tycka synd om mig själv!

Gårdagens kommentar
Bakgrund
Detta fantastiska ordspel utspelade sig under lektion i filosofi då frågan löd, säg någon positivt laddad känsla. Elin och Elina viskar längst bak medan jag och min blonda vän sofie som vanligt sitter längst fram. GO!

Elin B: Fort, Elina vad heter det, du vet när man precis fått barn?
Elina: Öhm, förlossningsdepression. 
Elin B: Förlossningsdepression!!?
Alla skrattar
Jag: Ni två är ju dummare än två...
Oskar F: Blondiner! 

Haha jag ett gott skratt fick vi oss iaf. Men det är iofs nästan det enda vi gör med!  

Kommentarer
Postat av: Marie

det låter som en bra idé, man behöver ligga i sängen och tycka synd om sig själv ibland. det är iaf vad jag ska ägna helgen åt!

2008-02-07 @ 22:20:38
URL: http://elinmaries.blogg.se
Postat av: Marie

svar: ja visst är det jobbigt? man måste börja ta ansvar för vad man ska göra, skolan finns inte längre där som en fast trygghet.

2008-02-08 @ 10:44:48
URL: http://elinmaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0