Pest och pina

Onda ting har präglat min dag idag. Inget särskilt har hänt utan allt är bara så rävigt jobbigt och eländigt. Huvudvärk, sömnbrist, provångest och allmän dynga är vad som drar ner mig i fördärvet. Usch vad jag hatar dagar som denna. Nu är jag dock på lite bättre humör, har sprungit uppe på berget med tjejerna, lite drygt sju kilometer blev det nog idag, inte illa pinkat. Vi kommer springa i cirklar runt motståndarna iår. Löpningen räcker naturligtvis inte utan Invar (läs:ingvor) skall givetvis kombinera denna med styrka så att benen är ur funktion ytterligare några dagar. Överkroppen svär fotfarande efter all styrka som nu konverterat till träningsverk efter gårdagens pass. GÖTT MOS!

Var ju som bekant ute och shakade vinterhullet av mig på stans uteställe i lördags. Med mig hade jag förutom en drös med bekanta till Jonas min kära kollega, onda tvillingsyster och bättre hälft: kleptomanBerit Combat. Also known as Sofie Rosendahl Palmräka. (www.hannamiasofie.blogg.se) Detta uppskattades så till den grad att den seriösa nivån på mitt personliga engagemang steg i sådan omfattning att jag rakade av björnpälsen från benen. Yes jag är kvinna igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0