Måndag igen och dagens outfit

Vilken underbar morgon, för första gången är inte måndagsmorgonen bara pest och pina. Vaknade 05:00, kitlade maken under foten och dagen var igång. Frukost vid 06:00 mittemot världens vackraste fejja. Efter en timmes bussfärd sitter jag nu i skolan på dagens första lektion, foto. Inte ens det känns omöjligt då vi fick tillbaka förra veckans prov, bättre än väntat och i det ämne jag prioriterar minst väcks åter motivationen.  Dock slutar kursen snart och jag ska istället ta mig an psykologi B, ska bli roligt!

Efter skolan idag tar jag nor bussen direkt in till stan, där maken förhoppningsvis fixat en kamerasladd som ajg kan nyttja för att delge alla de bilder jag tänkt ladda upp.

Dagen till ära har jag klätt mig propert
Marinblå sidenskjorta från Only
Svart klänning med fickor från sisters
svarta, matta lacktights från Gina
Låga, svarta skor från Skopunkten
Eftersom skolan antagligen skulle ta död på vilken afrikan som helst med sin kyla tvingades jag också ta på mig en skööön svart cardigan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: nja, gick sådär.. får nog blir tradera ist. :P

/ LOJS

2008-02-04 @ 08:43:37
URL: http://metrobloggen.se/bearitbery
Postat av: Sofie

The diiiiiiiiiiiiiiiirrrrrrrrt!
Mildred darling =)

2008-02-04 @ 13:01:20
URL: http://hannamiasofie.blogg.se
Postat av: Andrea

Kan tänka mig att dagens outfit var snyyygg =)
Vill också ha klänning nu men det är så kallt :(

2008-02-04 @ 14:51:55
URL: http://leapea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0