Madness

Observera att omg är en förkortning som jag sällan tar till så inse allvaret i det jag skriver. OMG vilken skön känsla att ha det gjort. Med en ny, vanvettig hurtbulle på cykeln längst fram trampade vi dödliga på som små undersåtar. Det värsta med spinning är all den vätska som lämnar kroppen. Jag tror inte att ni någonsin, vilka superlativ jag än använder kommer förstå hur kopiöst mycket jag svettas. Ja det är sant, jag är äcklig. En annan nackdel är att man får så förbannat ont i röven av dessa hemska sadlar tillverkade av the devil him self. Till råge på allt förfrös jag min dyngsura skalle på vägen hem.

Även om lagkompisarna och ni där hemma tvekar hävdar jag fortfarande att jag lätt skulle kunna fylla funktion som vattentorn i en liten självförsörjande by nere i Afrika, om inte annat en mycket snygg fontän.

BYE

image60
My best friend

Kommentarer
Postat av: Fröken D

såg du nyhetsmorgon med stina lee och blondinbella?! ha det gott!

2008-02-17 @ 11:06:27
URL: http://mjaomjao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0