Kreativitet på beställning?

Nej det är inte min grej. Det är kanske därför alla praktiska ämnen där det krävs mycket av just varan kreativitet kräver ballen av mig. Sitter just nu här och pillar med mina okreativa "nu-måste-jag-ta-en-bild-bilder" och booy nu brinner det sannerligen i knutarna. Vår kinkiga lärare sitter och ratar allas bilder till höger och vänster precis bakom mig så det ser inte ljust ut. I morgon har jag ett fruktat prov i Organisation och ledarskap, 98 sidor, 5 kapitel, Tack!  Vi fick på tal om skolan tillbaka våra romananalyser idag, den jag skrev om boken Doktor Glas. Tur att min hjärna iallafall fattat tycke för de teoretiska ämena. Över och ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0