Goodie bag

Köpte en liten sådan att ge min uttråkade, nyopererade syssling. Den innehöll lite allt möjligt (se bild). Sitter nämligen i staden hos maken och han har ingen kabel till kameran. Detta efter en och en halv timmes träning, det var kul! Jag fintade bort Julia så det bara small om det, dock inte i fotboll utan i sten, sax och påse. Ett moment som fick avgöra om en match blev oavgjord. Kan också förtälja att shoppandet av balklänning gick bra, dock sticker nog jag och mamma upp till Göteborg eller Sthlm och kollar en snabbis ändå.

image16


Nu ikväll ska jag släppa ut kaggen och suga in den goda känslan av att vara dels nytränad och dels nyduschad. I morgon är det bara att ta nya tag, då är det löpning på berget som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0