Fredagsmys

Visst, Let's dance-influensan har ännu inte drabbat mitt starka immunförsvar men ikväll kollade jag faktiskt. Detta mest av anledningen att jag inte hade något bättre för mig. Var nere med mannen min för att hyra någon bra film men det fanns ju såklart inte. Är efter starka rekomendationer lite småsugen på att se kultfilmen Nyckeln till frihet. Dock kände jag att den skulle bli alldeles för avancerad för mig en sömnig fredagskväll så det får bli en annan dag. Nu är det snart utröstning i Let's dance, får se om jag orkar mösa mig till tvn och kolla på skiten som praktiskt taget suger pengarna direkt ut svenska folkets fickor. Go Karl Petter!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Ha en trevlig kväll!

2008-02-01 @ 22:20:47
URL: http://leapea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0