Födelsedagskalas

Julia i mitt fotbollslag fyller 20 år så nu ska jag dit och gratta henne. Det blir ett presentkort på systemet (hoppas inte hon läser detta nu) Förhoppningsvis har hon fullt upp med att baka sju sorters tårta. Ikväll skall bli en superduperkväll. Emma och Sofie kommer hit, förfest här hos maken och sen ska de lurviga svängas som aldrig förr. Kvällens mål är att ta sig till och från Terrassen. På fötterna skall jag ha mina svarta pumps (eller röda?) och övertill blir min svarta AA-klänning. Sweet. Ur högtalarna som jag skall vara bas över ska det strömma nostalgi och på bordet skall gästerna erhålla allt från slödryckt till chips och dipp. Kommer bli kanon! I morgon är det träning klockan ett!

image68
Läcker tårta
www.spelochpyssel.com/recept/barbie_tarta_till_barnkalas.htm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0