Ett öga rött, the movie

Var väl kanske inte riktigt vad jag hoppats på. Tyckte om boken någorlunda men, aja jag vet inte vad jag ska säga. Den var lite långtråkig och så men den har ju ett tydligt budskap.

Funderar på att kolla på en till film, Chuck and Larry får det bli isåfall.

Kvällen i övrigt har varit mycket trevlig. Vi åkte från stan vid halv åtta efter att ha införskaffat lite gött till kvällen. Hemma serverades mat, pommes med underbara rullarder. Till detta slängde vi ihop lite guacamole, mums! Har även förtärt mängder av godis, men det är ju trots allt frossar dag. Jag får nämligen bara äta godis på lördagar. Så på fredag klockan 12 börjar det goda livet och det slutar när jag 24 timmar senare, motvilligt ger resterna i pösen till gaderobstjejerna eller vakterna på krogen. Det suger!

Nu sitter hanen ute i köket och tjurar så jag får la gå!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0