Brownies

Har jag slängt ihop sådär på morgonkvisten. Det är så sjukt enkelt med Maizenas bakmix. Såhär blev iaf resultatet!
image50

Ska ner och bjussa farmor och farfar som just kommit hem från Thailand. Därefter skall jag åka till min träning, blir åskådare idag eftersom min åkomma tydligen kan finnas kvar i kroppen och orsaka komplikationer samt bryta ut igen om jag skulle träna! Sen får vi se var som händer. Skall tvätta håret med underbara butter-inpackningen från gliss och göra lite studier skulle jag tro. Singing bee är ju ikväll med!
Ha det ba!

Det skall poängteras att jag även fick lite hjälp från min cuppy cake, vi brukar baka ihop. I julas frambringade vi tillsammans denna eminenta pepparkasskapelsen.



Och så färdigdekorerat:
image56

Kommentarer
Postat av: Marie

browniiiiiiies! ge mig!

2008-02-12 @ 16:21:48
URL: http://elinmaries.blogg.se
Postat av: mmalin

ooh vad god första bilden såg ut!! yummi!

2008-02-17 @ 16:18:55
URL: http://mirabal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0