Ayia Napa

Det står i allafall klart att vi skall åka dit på studentresa, de festande ungdomarnas paradis. Jag själv var ju där i somras med Sofie, Karl Valdemar Rydberg och snorstrid. Vi hade det mycket festligt och jag tror på en bra repris. Förresten blir det fjärde gången jag besöker den ön, jag borde ju liksom bli stammis.


 Glada nattbad              Rockstar                 Blur moon bar        tuktade av solen


När jag satt och kollade igenom lite gamla foton kunde jag även nosa fram några från tidiga 80-talet när jag och Magreth var unga singlar och svängde våra lurviga på Ulricehamns dansbanor. Se nedan:



Ska roat lite mer i min dators innersta vråer efter bilder som gör mig nostalgisk.
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Johan

tuktade av solen, hur kommer det sig att den bilden inte går att förstora??? hahahaha

2008-02-08 @ 17:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0