Alla-hjärtans-dag-presenter

Jag hade, finurlig som jag är snokat runt på nätet och hittat en rolig hemsida, www.tryckomaten.se där jag designade ett par kallingar åt min kära. Min design slutade såhär:



Jag fick tydliga order på morgonen om att inte kolla i gaderoben där han förvarade dyrgripen som snart skulle bli min. Det var svårt att hålla sig hela morgonen. Skulle sno ett par sockar från hans gaderob och kom på mig själv med att öppna dörren liite. Detta resuletrade i att jag snabbt som katten stängde dörren igen. Det enda jag skymtade var en påse så det var nog inte så farligt. Senare på kvällen skulle vi ge varandra presenterna var det sagt. Jag gav min och fick oväntat mycket respons. Sedan gav han mig sin. En gris, eller ett vårtsvin. Motiveringen löd: För att jag tycker att du är svinsnygg. Besvikelse. (Jag hade ju hoppats på en laptop)
När vi skulle sova senare frågade han om jag ville ha en till present och så fick jag istället ett vackert armband från Pandora. En riktig luring!


 


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Moahaha
å jag deppa över att Uggla lade av

"Jag som önskat mig en Lap Top"
HAHAHAHA

Roligare än så här får man inte pp Scandic i Karlshamn en tisdagkväll

2008-02-19 @ 20:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0