Twilight

ÅH vilken underbar film! Jag är kääär. Jag och Jonas firade ett och ett halvt år härom dagen (försökte publicera ett inlägg då men internet ballade ut så det ligger på min dator fortfarande och skräpar. Får puyblicera det någon dag). Minandra tenta är nu avklarad, och jag hoppas att detta skall ge upphov till fler inlägg här. Tentan kändes för övrigt bra och jag hoppas på ett bra resultat även denna gång. Hur som heslt så firade jag och Jonas vår tid som varit med en brakmiddag på vår favorit-restaurang Thai House i Skövde och därefter bio. Vi såg filmen Twilight som rubriken avslöjar. En mycket bra film. Jag har drömt hela natten om huvudpersonen (den manliga) som var heelt fantastisk! Jag brukar inte gilla orealistiska filmer men den här tar priset som den första, mee like!








Tomten, i julklapp önskar jag mig en vampyr, tack!




Thai house i Skövde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0