Inlägg från den 2 december

Åh jag bara älskar julen! Min julkänsla är på max nu när snön vräker ner ute och alla adventljusstakar är tända. Jag passade på att ta en paus i tentaplugget och gick ut för att ta lite bilder.

Idag firar jag och Jonas ett och ett halvt år tillsammans, vem kunde tro det för ett och ett halvt år sedan då jag näst intill var ett hopplöst fall. Ingenting dög, jag hittade fel här och där och trodde att jag skulle få dö ensam mot min vilja. Så såg jag den där spillevinken ramla på rumpan i Odenhallen för nästan exakt två år sedan, han som får mig så glad, han som får mig att skratta och uppskatta vardagen, han som stöttar mig varje dag och han som hjälpte mig igenom en motgång i mitt liv. Samtidigt är det delvis han som får mig att fyllas av hemlängtan när jag är i Örebro men det är ju också han som gör det så roligt att komma hem igen.  

Nu måste jag fortsätta med tentaplugget, det är hårda tider nu. Ska ringa mamma och fråga om han kan köpa med lite glögg, lussebullar och pepparkakor. Hmm hon ska nog få köpa med lite lax hem också, mmmm varför blir jag så hungrig när jag pluggar? Finns det någon forskning kring ämnet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0