Girls night out

Som vanligt blev det utgång på juldagen. I år var det Pluto och Ulricehamn som gästades. Kvällen var okej men inte mer. Det var däremot väldigt trevligt att träffa Ragatha, Emil och Kim vilka jag förfestade med:


Haha roligt kort

Little child



Emil pajade så jag var tvungen att klippa ut oss :)

I lördags var det dags att ta revanch för en platt juldag och jag gästade istället Evelina i Falköping. Med ett par slimmade jeansleggins, trevligt sällskap och goda drinkar fick kvällen en fantasitisk start. Detta kryddades ytterligare när vi i taxi begav oss till Erik Strandberg där ÅT spelade poker/black jack. Jag fick komma in på ett gratisspel och tog hem potten vilket inte heller drog ner på mitt humör som praktiskt taget strålade. Ännu bättre blev det när Tony och Anders drog igång en vild dans på golvet. Det var helt klart värt att se. Därefter begav vi oss till Gert och senare till Terrassen. Jag tror inte att vi lämnade dansgolvet mer än två gånger, en för påfyllnad av alkoholhaltiga drycker och en för tömning av densamma. Helt sjukt vad vi dansade, fantastiskt roligt. Efter detta gick jag med värkande fötter hem till Edvin där vi körde lite TP och jag gjorde bort mig som vanligt. Frågan var "i vilket EU-land föds mest barn utanför äktenskapet" Jag hörde "I vilket land föds mest oönskade barn" Jag förde ett väldigt ingående resonemang i min hjärna. Detta resonemang innefattade bristen på preventivmedel i Afrika men blev avgörande på folkmängden i Kina. Mitt svar blev alltså efter en tiondels sekund Kina. Pinsamt. Klockan rann i väg och när jag tittade på den var den 06:44. Jag fick ångest och gick hem. Kröp ner brevid Jonas vid 07:09 och var väldigt nöjd med kvällen!

Här följer lite bilder:

 grrr


Snygg-Eve


close up


You and me






Jag och Las Strokas


Galenskapen börjar


Galenskapen urartar


Puddingar på www.terrassen-bar.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0