tåget

på väg mot Örebro nu efter en dag som spenderats med famljen och min kära pojkvän. Idag var det otroligt svårt att åka men jag hoppas att detta är en fas man tar sig förbi. Antar att det är såhär för alla i början, hur ska det annars gå? Lilla hjärtat vinkade av mig vid tåget och vi kunde mkt väl platsat i vilken kärleksfilm som helst. När jag kommer fram ska jag bädda ner mig, titta på Friends och rycka upp mig lite. Jag måste ju vara på topp i morgon. 08:30 skall jag möta Lotta och tillsammans med henne möta allvaret. Godnatt jag saknar er!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Saknar dig redan :D

2008-09-01 @ 13:35:55
Postat av: Pappa

Saknar Dig också men det kunde vart värre



Ditt universitet kunde legat i Auckland Nya Zeeland då jävlar hade jag tyckt att det var jobbigt riktigt.

Det här vänjer Du dig vid. Jag är däremot orolig för att Du skall fastna där uppe på Närkeslätten på helgerna också.



Får Du inte

2008-09-01 @ 15:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0