rapport från fikarummet

Nu är det fikarast igen så jag passar på att blogga lite. Igår syndare jag och käkade pizza. Det var riktigt gött! Sen lyxade jag och Jonas till det med att hyra film med. Fick äntligen se 27 dresses. Den var okej, inte jättebra men inte jättedålig heller. Ikväll skall vi försöka gå ut och äta, jag och Jonas. Ska försöka dra med ett gång ut och fira att det är helg.
 
I morgon ställs de båda lagen från bygden mot varandra igen: Åsarp-Trädet tar sig ånyo an stadsbrodern IFK. Denna gång på hemmaplan... 

För er som undrar vilket av lagen jag håller på då min pojkvän spelar i IFK kan jag meddela att jag aldrig skulle överge min modersklubb vad det gäller support. En gång Trädetsbo, alltid Trädetsbo.


17:00 Åsarps IP
Be there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0