JOOOOOOOOOOBB

Håll ut Sofia. Nu är det bara några dagar kvar.
Problemet är bara att det förmodligen är färre dagar kvar tills jag bli galen, får lysande ögon och börjar äta folie.

Det blir inte bättre av att min bästa vän åker land och rike runt och ser världen medan jag är fast i träsket. Jag menar givetvis min bättre kopia Sofie som för övrigt skall ha avskedsfest på lördag, närvara gott folk, närvara!

Igår hade vi fotbollsträning igen och idag är det match med u-laget. Efter detta hade jag väl tänkt att kolla till farfar och hans kräftfiske. Här finns ingen tid för vila.

Just det, jag har fått lägenhet också. En tvårummare som jag delar med en tjej som skall läsa samma program som jag. Tydligen en av de finaste lägenheterna på Studentgatan. Jag hade turen att ringa upp världens gulligaste tjej. Enda kruxet är att jag inte får den förrän 1:a november. Kan bli lite problem att hitta boende i två månader. Då säger tjejen som jag pratar med att hon har erfarenhet av akutboende (dvs boende som skolan tillfälligt ordnar) och att hon hellre ser att jag bor hos henne än går detta hemska öde till mötes. Hur blir folk så givmilda? Finns det piller?

Måste rusa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0