jobb jobb jobb

Det är mycket jobb nu men jag försöker hinna med lite annat också. I onsdags så grillade vi ute i trädgården och igår var jag och tränade! Just det, jag såg en bra film i tisdags också, Sweeney Todd! Den var riktigt bra, lite mystisk och så. Jag gillar gamla legender och så gillar jag att de sjunger så pass mycket. Idag slutade jag klockan ett så nu vet jag inte riktigt vad jag skall hitta på. Eftersom jag jobbar i morgon också får det väl bli något lungt. Lite god mat och en bra film kanske? Jag funderar på att baka lite med. Lite tårtor som jag kan ha och bjuda på nu när min födelsedag närmar sig.

Jag skall skriva klar mina tackkort från studenten också. Haha jag hittar nog någonting att fylla denna dagen med också.

Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0