Första dagen

Idag hände inte så mycket mer än att jag fick gå och registrera mig samt lite information och en guidad tur på campus. Campus kallas det område var universitetet sträcker sig. Ikväll är det invigning i nollningen, hrrm, introduktionen som det så fint heter. Det är blandade känslor även på denhär punkten. Helst av allt skulle jag vilja ligga hemma och smällta alla intryck osv. men jag vill ju inte missa någonting. Jag tycker faktiskt att det ärl ite jobbigt, trots att jag är en förhållandevis social person tycker jag att det är jobbigt att tussas ihop med massa främmande folk och göra bort sig. Det känns helt enkelt inte naturligt. Jag har iaf bestämt mig för att gå på invigningen och förmodligen blir det skitkul som alla säger, men fram tills jag upplevt det själv förblir jag skeptisk. I morgon verkar det som om det är kårkväll, och på fredag middagsmys.. Jag får se på vilka punkter jag är med. helst vill jag ju åka hem i helgen och krama familjen och Jonas lite.

17:00 utanför kårhuset, social misär here I come!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ååh, min lilla flicka har blivit stor.

Det känns så konstigt att läsa om allt!

Lycka till min favorit <3

Jag är övertygad om att du kommer att charma alla!

2008-08-27 @ 14:13:48
URL: http://hannamiasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0