Avskedsfest

Vilken kväll!! Så sjukt kul att träffa alla igen, shit mannen vad jag har saknat alla. Jag hade roligt ända från det att vi drog igång tills att jag snubblade innanför dörren hos sofie vid 05:45. Kärlek till SP3, vilka underbara år.


Bygård, Margreth och jag


 Sofie och Johan


SS


Schtekas


Min kära exklasskompisar


löööve


Brydar


Snyggingar


Smilet där Stefan, äkta lycka!


ÅÅH, underbara nostalgivännerna Johan combat och Waldemar


Pettson, när jag tänkte gå i dräglig tid från efterfesten mumlade denne man besviket:
Där rök vår sista hona. Haha så jag fick stanna kvar bland männen lite till.


Kimman och Sofie from the block


Trion


Triss i S (mitt smile är inget hästgarv, det är glädje)


Alla goda ting äro tre


Kramp i alla glädjemuskler efter detta kära återseende.
KÄRLEK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0