Valborg

Sitter i skolan och väntar på att filosofin skall börja, hoppas förgäves(?) på att få tillbaka ett prov i samma ämne. I morse var det riktigt tungt att gå upp med tanke på att min man inte jobbar idag och han fick ligga kvar och götta sig. Jag gjorde då en smart grej, jag lurade mig själv. "Sofia, gå till skolan och gör provet i Organisation & Ledarskap så kan du få åka hem sen och sova igen, du är sjuk!" Det var det enda som kunde få mig på benen, jag undrar hur många gånger till jag går på det.

Idag är det Valborg som tillsammans med juldagen, nyårsafton, midsommar, alla grillkvällar, alla fester då det är minusgrader ute, alla skumpartym, alla allsångsfester, charterresor, skidsemestrar, filmkvällar och pensionärsdans, kategoriseras som djävulens påfund ochj amatörernas afton ,av min far och således förbjuden frukt. Riktigt så illa är det väl inte men att utsända en varning om fulla ynglingar är inte att förakta. Ser du någon nerdrogad knodd så se till att denne kommer hem. Jag själv bor på Warenbergsgatan 11, Falköping. Haha! Nej vi får väl se hur det blir ikväll, jag är dödligt trött och Jonas har skadat sin axel så ingen är väl på superpartyhumör även om PLANTIS har premiär ikväll. Vi får se helt enkelt.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: sofia

jaa jösses jag vet! =/ usch. men man får hålla ut! inte långt kvar nu! och nu är de ju heelg också! ska du göra nått skoj ikväll då?

ojoj! då får du ju lite motion när du e i skolan också då! inte helt fel, nästan så man skippar träningspasset på kvällen där;)
men de går bra i skolan oså? :) ha det fiiiint!! pösss

2008-04-30 @ 12:45:27
URL: http://sowlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0