Terrassen

Igår var vi ute på Terrassen, där är alltid lika trevligt för mig som lantis. Dock längtar jag som en get efter att Plantis och sommarkvällarna skall dra igång! ÅT hade hemmapremiär igår, jag skall försöka få Elin att dela med sig av sina bilder så jag kan lägga upp dem i bloggen. Nu har jag utlovat fyra saker att skriva om så fort jag får tid: 1.Träningslägret 2. ÅT-premiär 3. Hemsk sak som hände mitt i natten i fredags 4. min u-lagsmatch igår. Matchen blev för övrigt 0-0, ett godkänt resultat.

Bilderna från gårdagen är förstås få eftersom jag fortfarande inte har något minneskort till min kamera! Dock hittade jag dehär på efterfesten:

image183

Min kära dräng, Alex, Jesper och en okänd glidare.


 

image184

Jag pussar demonstrativt Edvins ÅT-märke!


Idag är det städ- och matchdag i Kinnarp. Alla skulle medverka. Dock sa jag att jag inte kan eftersom jag måste skriva klart en herrans massa arbeten och för att resultatet skall bli bra måste jag vara metalt och fysiskt förbered, och det tar typ en dag! Hoppas att de klarar sig utan min oerhörda stäkompetens!

Förövrigt kan jag också förtälja att jag fått loggin till Kinnarp/slutarps hemsida, så när det har lugnat sig lite här skall jag börja blogga där också! KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0