Superhero movie

Blev den film vi såg idag. Tack för presentkorten föresten Elin! Innan detta fick jag njuta av en av mina favoriträtter, smörgåstårta. Jonas farfar fyllde år så det hölls kalas ute i Stenstorp.

Tillbaka till filmen. Skaparna är samma som hjärnorna bakom scary movie. Det märks! Samma hysteriskt, roliga små barnsliga humor återspeglas filmen igenom. Gärna överdrivna, onaturliga och helt oförutsägbara skämt förekommer kontinuerligt vilket iallafall får mig att sätta popcorn i halsen, sen har ju vissa delade meningar om min humor men jag tror att denna film går hem hos de flesta! Underbart skön. Nedan kan du se trailern. Om du tröttnar i början så vänta åtminstonde tills killen dansar breakdance på väggen!



Min lilla muffin visade att alla inte kan ha lika hög hjärnkapacitet som jag. Incidenten inträffade när mitt hallon skulle sola solarium för första gången(!) idag. Följande konversation utspelades när jag förklarade vad alla knappar står för:

J - Men vadå? Ska man vända på sig efter halva tiden eller?
S - Ehm? Ja.
J - Hur gör du då? Ställer du något alarm eller?
S - Älskling, du driver med mig nu va?
J - Nee?

Nu skall jag sova och ladda upp batterierna inför högskoleprovet i morgon. Usch jag känner ärligt talat inte alls för det just nu, det kommer ta hela min viktiga dag i morgon. uh!

Godnatt v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0