Projektarbete

Det är precis vad jag borde göra istället för att sitta här. Vi är ju som bekant lediga på fredagar men just denna dag hade jag och Sofie bestämt oss för att åka/gå till skolan iallafall. När klockan ringde kände jag inte riktigt samma anda och det blev ett samtal till Sofie. Vi kompromissar så bra! Nu skall jag sköta detta på hemmaplan idag vilket resulterade i en hääärlig sovmorgon.

Jag var hos en kiropraktor igår. Har försökt få ordning på ryggen ett flertal gånger hos två olika kiropraktorer. Men hey, third time is a charm. Han slängde upp mig på britsen och knäckte ryggen mitt i tu minsan. Eller ah, han grejjade iaf. Så nu väntas jag bli bra. Tyvärr får man inte träna samma dag så jag missade en träning. Inte så kul. Plus att jag med bitterhet kan erkänna att det värker lite nu med!

Tråkig som jag är hade jag inte planerat någonting i helgen mer än att plugga till den biljon läxor och prov som ligger framför mig. Dock kom det som jag länge försökt förtränga snart till min kännedom. Det är högskoleprovet på lördag!

Nu skall jag sätta raketfart med projektarbetet och när min lilla knort kommer hem från arbetet sticker vi till gymmet, tränar och solar. Därefter får vi väl se vad som händer? Bio kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0