Modeshow 2008

Nu är det klart! År 1989 var ett gyllene år, för att inte kalla de för det för det bästa året, den bästa årgången. Modeshowen blev som planerat en av de två bästa någonsin. Troligen kommer ingen heller i framtiden kunna mäta sig med oss då Rikard är väldigt tveksam till att hjälpa till kommande år. Man ska ju sluta när man ligger på topp som man säger ;)

Efterfesten blev också helt otroligt bra! Dock hittade jag lite bilder som får mig att vilja hänga mig i Jonas takfläkt! Det borde finnas regler för vilka bilder man får lägga ut. Tjejer som inte bara ser galna ut utan även totalt missanpassade till omgivningen borde ingå i den förbjudna kategorin. Aja, smakar det så kostar det. Jag hade iaf roligare än på länge. Mycket lyckat!

Efter detta fick jag ju träffa min älskling igen med. Han har som beknat varit bortrest på träningsläger. Gud så skönt det var att se honom igen! LOOOOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0