Match i Lidköping

Japp, snart ska vi bege oss, jag, Elin, Julia och kanske Jonas med sällskap! Vi ska kolla på Åsarp/Trädet - Heimer. Det ska bli roligt att göra en liten utflykt. Tack pappsen för lån av bil!

I mån om tid skall jag skriva om träningslägret, fast det gör jag nog på min andra blogg. För er som inte vet det har jag börjat blogga på www.kinnarpslutarp.se.

Här ska jag skriva om Paintball, lerduveskytte, grill och fest. Jag skall även bjuda på lite smarriga bilder och filmer. Hold your breath. Jag har mycket att stå i just nu!

HEJA ÅT!
image191

Kommentarer
Postat av: Sofia

men heejsaaan! eehm, trött och allmänt slut både psykiskt o fysiskt =/ de tar jäkligt mycket,orkar inte göra mycket i skolan alls. Men har inte så jätte mycket ändå, långhelg igen,det blir riktigt skööönt!! hoppas jag vilar upp mig och får motivationen tillbaka!!
Hur står de till med dig? allt väl? jaa,de var ett tag sen ja såg dig nu också! du springer väl inte o gömmer dig hoppas jag!:O
Kraaam!

2008-04-28 @ 17:59:57
URL: http://sowlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0