Facebookhat

"You have 2 StreetRace invitations." VAA? Vadå streetRace? På internet? Jag fattar nada!


Varje community jag blir medlem i har en tendens att dö. Någonting som inte varit särskilt uppskattat förut. Men facebook lever sorgligt nog fortfarande. En onödigt komplicerad hemsida där alla måste vara medlem. Där alla helst skall delta i 14 quis per dag, bedöma sina vänner och kommentera allt som alla andra har gjort. Ett bra sätt för den som saknar social kompetens att hålla sig uppdaterad. Som om inte detta skulle räcka är de sanslösa när det kommer till mail. Jag sitter och frenetiskt raderar cirka 20 mail per dag! "Dagens väder-spammailen" är mer innehållsrika och läsvärda! Skulle det någon gång vara någonting viktigt som dimper ner i den elektroniska brevlådan så missar man givetvis detta för allt man kan se är mail från facebook. Jag skiter väl för fan i om någon har kommenterat ett kort på mig. Givetvis ett kort där man ser ut som skit så att alla nördar som hänger på facebook ska känna sig snyggare. Facebook har dött för mig!

  
image135
Min sådanhär lista är sjuuuukt lång och fullpackad med skit. Hur skall jag kunna hitta viktiga meddelanden här?


Har precis tränat med, efter all junkfood i veckan kombinerat med hangover sen i SÖNDAGS funderade jag ett tag, under löpövningarna, på att lägga mig ner och fejka en skada. Beach 2008 eat my shorts, jag solar i vassen iår! ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hjälp! :/

2008-04-01 @ 20:28:52
URL: http://hannamiasofie.blogg.se
Postat av: Anonym

är väl ändå ditt egna fel (:
alla dom där sakerna har du ju valt till själv, gnällfia :D

2008-04-02 @ 01:38:15
URL: http://jenniestar.blogspot.com
Postat av: sofia

du var grym på modevisningen! Hoppas du känner dig nöjd!

2008-04-03 @ 21:02:23
URL: http://sowlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0