Elfsborg

Mycket underhållande match i går kväll. Skönt för Sjöhage att få dunka in ett mål med, bra för självförtroendet. Jag tyckte matchen höll hög klass för att vara allsvenskan. Gött med att HV fick stryk i första!

Nu ska jag snart iväg och träna själv, ska bli roligt! Något som är mindre kul är att jag luktar koskit i håret efter promenaden hem från bussen! Här gick jag och predikade för min lillasyster om hur många minnen just denna groteska doft väcker, och hur underbart det är. Jag ångrar mig lite nu när den sitter i mitt hår och gör sig påmind hela tiden!

Kommentarer
Postat av: sofia

så bra! . aah.. mycket i skolan? =/
nja, plugg typ. lite fest i helgen iaf, sen ännu meeer plugg ! allt för tråkigt. menmen!

Har du några planer för helgen då sofia? :)
ha de kanoners! kram!

2008-04-10 @ 13:59:54
URL: http://sowlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0