Ayia Napa snart

Getting closer. Nu är snart alla mitt sista grupparbete med Sofie avklarat. Då är Ayia Napa nästan det sista vi har ihop innan 50-kollonaren sticker till Norge, blir lurad på alla pengar och hamnar i rännstenen. Kommer att sakna hela klassen men mest dig Sofie! Tur är väl att vi har mycket festligheter framför oss.

26:e April: Painball, lerduvsskytte, grill och logdans med klassen i Hökerum. Jag och Sofie står för lekarna.
20:e Maj: Balen
21:e Maj: Klasskampen
22:e Maj: Studentkampen
22:e Maj: Studentmiddag (datum?)
23:e Maj: STUDENTEN!
26 Maj - 2 Juni: AYIA NAPA (4 gången gillt)
Midsommar: Smögen!



Kommer att sakna den gamla goda tiden!
image179image180
image182image181

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vi är så bruna och fina på alla bilder!
Låt mig vara det nu istället =)

2008-04-18 @ 14:32:52
URL: http://hannamiasofie.blogg.se
Postat av: Sofie

Fint skrivet föresten, jag kommer sakna dig också. Det är därför du också ska till Norge ;)

2008-04-18 @ 14:34:08
URL: http://hannamiasofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0