Åsarp-Trädets hemmapremiär

I lördags var det som jag tidigare nämnt hemmapremiär för ÅT på upprustade arena(?) Vallensås. Det var mycket trevligt. Nedan följer lite bilder:

image185
Nya byggnader

image186
Invignindsceremoni

image187
Leverans av matchboll från skyn. Ser ni bollen?

Trvevligt, trevligt och visst har det börjat bra, 4 poäng på två matcher är helt okej.
Ett plus är ju att kungen (läs: Medin) inte ännu släppt in ett enda mål. Tänk om det kunde förbli så? 
Vi kör på det! 


Jag spelade även U-lagsmatch denna dag, i den stekande solen åstadkom vi 1-1 mo Norra Fågelås A-lag (div III) Inte så pjåkigt. Jag passade fram Nattis till målet!
 

Kommentarer
Postat av: paqpsen

Hmmmm misstänkt likt de bilder jag tog i fredags
stöld ???

2008-04-21 @ 21:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0